Vragen & Antwoorden


We helpen je uiteraard graag verder. Het team van Eduvents en onze aanbieders hebben er alles aan gedaan om zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk onze eduvents aan je te presenteren. Toch kunnen we ons heel goed voorstellen dat er hier en daar nog vraagtekens zijn. Hieronder vind je een overzicht met een aantal veelgestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. We hopen dat dit je verder helpt.

OVER ONZE EDUVENTS PRODUCTEN

Wat is een eduvent?

Eduvents zijn educatieve evenementen, prachtige producten die vooral door lokale aanbieders uit Gouda, Reeuwijk, Bodegraven, Waddinxveen en de regio die via Eduvents beschikbaar worden gesteld. Het aanbod bestaat onder meer uit: bijlessen, coaching, examentrainingen, opleidingen, trainingen, cursussen, workshops en zelfstudies

Voor wie zijn de eduvents bedoeld?

Eduvents is voor iedereen van jong tot oud of het nu voor werk & carriere, hobby & vrije tijd of persoonlijke ontwikkeling is. Je vindt bij Eduvents het complete aanbod in jouw regio. Succes verzekerd!

Hoe vind ik een eduvent?

Je kunt op verschillende manieren een eduvent zoeken, namelijk:

  • Op iedere pagina vind je bovenaan de Zoekbalk: “zoek hier je cursus, training, workshop.…”;
  • Nadat je voor de menu-opties Eduvents, Edutheek, Uitgelicht of Voordeel hebt gekozen kun je bij het blokje Rubrieken de selectie voor een specifieke Rubriek maken en vervolgens binnen de Rubriek voor de verschillende eduvents;
  • Ook via de uitgebreide zoekfilter mogelijkheden, nadat je voor de menu-opties Eduvents, Edutheek, Uitgelicht of Voordeel hebt gekozen, kan je je favoriete eduvent selecteren. De filtermogelijkheden tref je aan de linkerzijde van het scherm aan;
  • Mocht het door jouw gevonden eduvent nog niet helemaal aan je wensen voldoen dan kun je via de knop “Maatwerk Offerte” bij het betreffende eduvent je gewenste aanpassingen kenbaar maken;
  • Heb je géén passend eduvent kunnen vinden, neem dan contact met ons op en laat het ons weten wat je wensen zijn. Wij gaan dan voor je aan de slag.;
  • Of vraag via de menu-optie offerte aanvragen een offerte bij ons aan.

Ik kan geen geschikt eduvent vinden. Wat kan ik nu doen?

Dit kan uiteraard gebeuren. Eduvents probeert een zo breed en compleet mogelijk aanbod aan educatieve evenementen (eduvents) op de website beschikbaar te stellen. Ons aanbod is echter ook voortdurend aan veranderingen onderhevig en wordt dagelijks aangepast aan de wensen van onze klanten en onze aanbieders. Als je iets dus niet kunt vinden, willen wij dat graag weten. Aan de hand van je wensen gaan we dan ons uiterste best doen om ook jouw eduvent aan te kunnen bieden.

We nodigen je dan ook graag uit om dit tijdens kantooruren aan ons door te geven door te bellen naar 0182-308183 of door een mail te sturen naar het emailadres service@eduvents.nl.

Je kunt natuurlijk ook een offerte bij ons aanvragen via de optie offerte aanvragen en je kunt binnen 2 werkdagen onze aanbieding verwachten.

Mis je een bepaalde aanbieder op onze website? Laat het ons dan ook graag weten. Wij nemen hiermee dan contact op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Vind je wel een eduvent dat geschikt lijkt, maar heb je toch nog een aantal specifieke wensen? Klik dan bij het betreffende eduvent op de knop Maatwerk Offerte om je wensen kenbaar te maken. Binnen twee werkdagen krijg je van ons of de aanbieder een maatwerk voorstel met, indien mogelijk, meerdere alternatieven.

Ik wil meer informatie over een eduvent. Hoe krijg ik dan deze informatie?

Eduvents probeert samen met haar aanbieders een zo volledig mogelijke beschrijving van de eduvents te geven. Daarom vinden wij het belangrijk om van je te horen wat er niet duidelijk is of wat je nog graag zou willen weten.

Mocht je nog vragen hebben bel ons dan gerust even tijdens kantooruren op nummer 0182-308183 of mail je vraag nu gelijk even door via ons contactformulier of naar het emailadres service@eduvents.nl. De antwoorden op de meest gestelde vragen vind je op onze vragen & antwoorden pagina.

De kantooruren / openingstijden van Eduvents zijn, met uitzondering van de feestdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.

Je kunt uiteraard ook direct contact opnemen met de aanbieder om aanvullende informatie te krijgen. Raadpleeg hiervoor de contactgegevens op de profielpagina van de aanbieder op onze website. Iedere aanbieder heeft op Eduvents een uitgebreide profielpagina, die je kunt vinden onder de menu-optie Aanbieders. Als je klikt op het logo van de desbetreffende aanbieder komt je op deze profielpagina. Daarnaast kun je bij iedere detailpagina van een eduvent klikken op de naam van de aanbieder om het profiel te bekijken.

OVER EDUVENTS

Waar kan ik de (bedrijfs)informatie over Eduvents vinden?

Je vindt meer informatie over ons bedrijf onderaan op iedere pagina bij de menu-optie Eduvents onder het kopje Over ons. Je kunt natuurlijk ook hier klikken. Mocht deze informatie niet volstaan, laat het ons weten.

Waar kan ik de Voorwaarden en Bepalingen van Eduvents vinden?

De Voorwaarden en Bepalingen van Eduvents vind je hier. Deze Voorwaarden en Bepalingen bestaan uit de onderdelen Algemene Voorwaarden, Privacy Statement, Cookie Statement en de Disclaimer. Je vindt de link naar deze Voorwaarden en Bepalingen onderaan op iedere pagina (Onze voorwaarden). Let op: de Voorwaarden en Bepalingen van de Aanbieder zijn te vinden bij de details van het betreffende eduvent onder de tab 'data & prijzen'.

Is de site van Eduvents meertalig?

Op dit moment biedt Eduvents zowel de Nederlandse als de Engelse taal aan. De door jou gewenste taal kun je op iedere pagina rechts bovenaan kiezen bij de optie 'Taal'. Eduvents moedigt haar aanbieders aan om ook hun eduvent-beschrijvingen zowel in het Nederlands als het Engels op te nemen. Het kan echter voorkomen dat je Nederlandstalige eduvent-beschrijvingen tegenkomt zelfs als je hebt gekozen voor de Engelse taal. Als je alsnog graag een Engelstalige beschrijving wilt hebben laat het ons dan even weten door contact met ons op te nemen.

Linken naar Eduvents?

Natuurlijk kun je vanuit je eigen website doorlinken naar eduvents.nl. Dit kan met een 'gewone' link, maar bijvoorbeeld ook met een afbeelding. We hebben hier een aantal mogelijkheden geplaatst.

Als je de code gebruikt in het tekstvak naast de gewenste afmeting dan ben je er altijd zeker van dat je de beste en meest actuele afbeelding van eduvents.nl op je website gebruikt. Ander formaat nodig? Geen probleem! Neem gewoon even contact met ons op en we verzorgen iets op maat voor je.

MIJN GEGEVENS OPVRAGEN, WIJZIGEN EN / OF VERWIJDEREN

Hoe kan in mijn gegevens opvragen en/of wijzigen?

Je kunt je gegevens opvragen nadat je door middel van het opgeven van je gebruikersnaam en wachtwoord bent ingelogd. Als je vervolgens klikt op de optie Mijn account kun je je gegevens bekijken en als het nodig is aanpassen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze opvragen?

Als je je wachtwoord bent vergeten dan kun je deze hier opnieuw laten aanmaken. Binnen het menu Mijn eduvents vind je ook de optie Login vergeten? Volg de aanwijzingen en binnen enkele minuten kun je weer aan de slag op Eduvents.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, hoe kan ik deze opvragen?

Als je je gebruikersnaam bent vergeten dan kun je deze hier opnieuw laten aanmaken. Binnen het menu Mijn eduvents vind je ook de optie Login vergeten? Volg de aanwijzingen en binnen enkele minuten kun je weer aan de slag op Eduvents.

Ik wil mijn aanmelding / inschrijving wijzigen, hoe kan ik dat doen?

Dit kan je uiteraard op verschillende manieren. De meest eenvoudige is natuurlijk om rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder van het betreffende eduvent. Je kunt hiervoor het emailadres gebruiken van de email-bevestiging voor uw aanmelding / inschrijving. Ook is het mogelijk om naar de detailpagina van je eduvent te gaan de daar te klikken op de button 'STEL EEN VRAAG' (staat onder het plaatje). Bij het formulier kies je als onderwerp 'Ik wil nog wat wijzigen in mijn aanmelding', geef je verder je aanvullende informatie door en verstuur je het naar de aanbieder.

Je kunt ook bij de menu-optie Service kiezen voor Contact. Door middel van dit contactformulier kun je je verzoek tot annulering indienen. Dit gebeurt dan via Eduvents. Wij zullen met de aanbieder aan de slag gaan en vervolgens krijg je binnen 2 werkdagen van ons en / of de aanbieder bericht of je verzoek kan worden ingewilligd.

Mocht het antwoord van de aanbieder langer dan 2 werkdagen duren en/of je hebt het idee dat de aanbieder zich niet aan de voorwaarden houdt, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen in dit geval samen met jou actie ondernemen.

Hou er wel rekening mee dat de Voorwaarden & Condities van Eduvents en de Voorwaarden van de aanbieder bepalend zijn voor de (on)mogelijkheden tot wijziging en eventuele wijzigingskosten. De Voorwaarden & Condities van Eduvents vind je hier. De eventuele aanvullende voorwaarden, condities en/of bepalingen van de aanbieder zijn aangegeven bij het betreffende eduvent in de tab 'Data & Prijzen'. Deze maken als zodanig onderdeel uit van de Voorwaarden & Condities, waarmee je akkoord bent gegaan ten tijde van de aanmelding / inschrijving.

Ik wil mijn aanmelding / inschrijving annuleren, is dat mogelijk?

Dit kan je uiteraard op verschillende manieren. De meest eenvoudige is natuurlijk om rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder van het betreffende eduvent. Je kunt hiervoor het emailadres gebruiken van de email-bevestiging voor uw aanmelding / inschrijving. Ook is het mogelijk om naar de detailpagina van je eduvent te gaan de daar te klikken op de button 'STEL EEN VRAAG' (staat onder het plaatje). Bij het formulier kies je als onderwerp 'Ik wil mijn aanmelding annuleren', geef je verder je aanvullende informatie door en verstuur je het naar de aanbieder.

Je kunt ook bij de menu-optie Service kiezen voor Contact. Door middel van dit contactformulier kun je je verzoek tot annulering indienen. Dit gebeurt dan via Eduvents. Wij zullen met de aanbieder aan de slag gaan en vervolgens krijg je binnen 2 werkdagen van ons en / of de aanbieder bericht of je verzoek kan worden ingewilligd.

Mocht het antwoord van de aanbieder langer dan 2 werkdagen duren en/of je hebt het idee dat de aanbieder zich niet aan de voorwaarden houdt, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen in dit geval samen met jou actie ondernemen.

De mogelijkheid voor annuleren kan per aanbieder en eduvent verschillen. Check daarom op voorhand de annuleringsvoorwaarden die voor jouw eduvent gelden. Hou er dus rekening mee dat de Voorwaarden & Condities van Eduvents en de Voorwaarden van de aanbieder bepalend zijn voor de (on)mogelijkheden tot annulering en eventueel bijkomende annuleringskosten. De Voorwaarden & Condities van Eduvents vind je hier. De eventuele aanvullende voorwaarden, condities en/of bepalingen van de aanbieder zijn aangegeven bij het betreffende eduvent in de tab 'Data & Prijzen'. Deze maken als zodanig onderdeel uit van de Voorwaarden & Condities, waarmee je akkoord bent gegaan ten tijde van de aanmelding / inschrijving.

Welke informatie kan ik in Mijn Eduvents vinden?

Je Mijn Eduvents 'omgeving' is er om het je makkelijk te maken. De meest uitgebreide mogelijkheden heb je als je een account hebt aangemaakt, maar ook zonder account kun je al veel plezier hebben van de mogelijkheden. Binnen Mijn eduvents vind je de volgende functies:

  • Mijn account - je klantgegevens en voorkeuren.
  • Mijn bewaarlijst - een lijstje waarop je de eduvents kunt zetten die je later nog eens (wat meer in detail) wilt bekijken, in feite een soort kladblok. Als je bent ingelogd wordt je Bewaarlijst ook echt bewaard voor een volgende keer als je ons bezoekt.
  • Mijn vergelijking(en) - een lijstje met eduvents die je met elkaar wilt vergelijken. Ieder eduvent kun je op deze lijst plaatsen, waarbij er echter slechts 4 tegelijk met elkaar vergeleken kunnen worden. Door vervolgens op 'Bekijk en Vergelijk' te klikken worden de eduvents op een handige manier naast elkaar gezet, zodat je snel en eenvoudig de verschillen kunt zien.
  • Mijn mandje - de eduvents die je in je mandje hebt geplaatst. Deze aanmeldingen / inschrijvingen kun je hier net zoals bij een webwinkel boeken en als dat aan de orde is ook afrekenen.
  • Login vergeten? - als je wel een eduvents account hebt (gehad), maar je bent je gebruikersnaam en / of wachtwoord kwijt kun je hier terecht om deze weer terug te vinden.

Heb je een account (nog niet, dan kun je die hier aanmaken), dan komen er nog een aantal voordelen / mogelijkheden bij:

  • Mijn bewaarlijst - als je een account hebt bij Eduvents en je bent ingelogd, dan word je bewaarlijstje automatisch bewaard voor de volgende keer als je je aanmeldt. Erg handig als je later nog eens wilt kijken.
  • Mijn inschrijving(en) - een gedetailleerd overzicht van al je aanmeldingen / inschrijvingen die je via het winkelmandje hebt geboekt.
  • Mijn (aan)vragen - een overzicht van al je vragen en offerte aanvragen die je via Eduvents hebt gesteld. Je hoeft nooit meer bang te zijn iets kwijt te raken! Let op dat we je dit alleen kunnen aanbieden als je bent ingelogd als je een vraag stelt of een offerte aanvraagt bij ons of de desbetreffende aanbieder.
  • Uitloggen - de optie om je uit te loggen. Dit hoeft wat ons betreft niet, maar wellicht is dit handig om eventueel aan te kunnen melden met een ander account.

Wij bij Eduvents werken er voortdurend aan om het voor jou en onze aanbieders zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Dit zal ook betekenen dat in de toekomst nieuwe functies binnen Mijn eduvents zullen worden toegevoegd. Wij gaan voor kwaliteit!

Wat kan ik doen met Mijn Inschrijvingen?

De optie Mijn inschrijving(en) geeft een gedetailleerd overzicht van al je aanmeldingen / inschrijvingen die je via het winkelmandje hebt geboekt (als je tijdens de boeking was ingelogd!). Op dit moment is het mogelijk om je aanmelding / inschrijving online te bekijken en eventueel te printen op je eigen printer of als PDF bestand. Het is overigens zo dat je van iedere aanmelding / inschrijving sowieso altijd een email bericht krijgt, dus daarvoor is deze functie niet echt noodzakelijk.

Eduvents zal met regelmaat nieuwe functionaliteit gaan toevoegen om de mogelijkheden verder uit te breiden.

Hoe kan in mijn gegevens / mijn account verwijderen?

Je kunt je gegevens opvragen nadat je door middel van het opgeven van je gebruikersnaam en wachtwoord bent ingelogd. Als je vervolgens klikt op de optie Mijn account kun je je gegevens bekijken en als het nodig is aanpassen / wijzigen. Mocht je je account echter volledig willen verwijderen dan kun je dit hier aan ons doorgeven of gebruikmaken van ons contactformulier en kiezen voor het onderwerp 'Ik wil dat jullie mijn eduvents account volledig verwijderen'. Wij zullen dit dan uitvoeren en je hiervan een bevestiging sturen.

OVER INSCHRIJVEN

Hoe kan ik mij voor een eduvent inschrijven?

Je selecteert het door jou gewenste eduvent. Vervolgens klik je op de knop Aanmelden / Inschrijven. Afhankelijk van de door de aanbieder gekozen inschrijf methodiek zijn er 3 mogelijkheden om je aanmelding / inschrijving rond te krijgen:

  1. De aanbieder heeft ervoor gekozen gebruik te maken van zijn / haar eigen inschrijfformulier. In dit geval kom je na het klikken op de Áanmelden / Inschrijven' knop op het aanmeldings-/ inschrijfformulier van de aanbieder terecht en kun je daar je aanmelding / inschrijving verder afronden.
  2. De aanbieder maakt gebruik van het aanmeldings-/ inschrijfformulier van Eduvents. In dit geval blijf je gewoon op de website van Eduvents en kun je je aanmelding / inschrijving hier afronden. De aanmelding / inschrijving wordt dan ook vastgelegd binnen je 'Mijn eduvents' omgeving.
  3. De aanbieder maakt gebruik van het mandje en de mogelijkheid om de aanmelding / inschrijving direct af te wikkelen. In dit geval wordt het eduvent bij het klikken op de 'Aanmelden / Inschrijven' knop in het mandje geplaatst. Als je daarna vervolgens naar het mandje gaat kun je de aanmelding / inschrijving direct afronden.

In alle gevallen krijg je direct een bevestiging van de ontvangst van je aanmelding / inschrijving in je email (let op: soms komt het voor dat deze email in je spam folder terecht komt!). Bij optie 2 en 3 is de aanmelding / inschrijving ook binnen 'Mijn eduvents' te raadplegen en eventueel af te drukken.

Afhankelijk van de specifieke Voorwaarden en Bepalingen bij het betreffende eduvent is de aanmelding / inschrijving direct definitief of zal er eerst een bevestiging moeten plaatsvinden.

Ik wil mijn aanmelding / inschrijving wijzigen, hoe kan ik dat doen?

Dit kan je uiteraard op verschillende manieren. De meest eenvoudige is natuurlijk om rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder van het betreffende eduvent. Je kunt hiervoor het emailadres gebruiken van de email-bevestiging voor uw aanmelding / inschrijving. Ook is het mogelijk om naar de detailpagina van je eduvent te gaan de daar te klikken op de button 'STEL EEN VRAAG' (staat onder het plaatje). Bij het formulier kies je als onderwerp 'Ik wil nog wat wijzigen in mijn aanmelding', geef je verder je aanvullende informatie door en verstuur je het naar de aanbieder.

Je kunt ook bij de menu-optie Service kiezen voor Contact. Door middel van dit contactformulier kun je je verzoek tot annulering indienen. Dit gebeurt dan via Eduvents. Wij zullen met de aanbieder aan de slag gaan en vervolgens krijg je binnen 2 werkdagen van ons en / of de aanbieder bericht of je verzoek kan worden ingewilligd.

Mocht het antwoord van de aanbieder langer dan 2 werkdagen duren en/of je hebt het idee dat de aanbieder zich niet aan de voorwaarden houdt, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen in dit geval samen met jou actie ondernemen.

Hou er wel rekening mee dat de Voorwaarden & Condities van Eduvents en de Voorwaarden van de aanbieder bepalend zijn voor de (on)mogelijkheden tot wijziging en eventuele wijzigingskosten. De Voorwaarden & Condities van Eduvents vind je hier. De eventuele aanvullende voorwaarden, condities en/of bepalingen van de aanbieder zijn aangegeven bij het betreffende eduvent in de tab 'Data & Prijzen'. Deze maken als zodanig onderdeel uit van de Voorwaarden & Condities, waarmee je akkoord bent gegaan ten tijde van de aanmelding / inschrijving.

Ik wil mijn aanmelding / inschrijving annuleren, is dat mogelijk?

Dit kan je uiteraard op verschillende manieren. De meest eenvoudige is natuurlijk om rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder van het betreffende eduvent. Je kunt hiervoor het emailadres gebruiken van de email-bevestiging voor uw aanmelding / inschrijving. Ook is het mogelijk om naar de detailpagina van je eduvent te gaan de daar te klikken op de button 'STEL EEN VRAAG' (staat onder het plaatje). Bij het formulier kies je als onderwerp 'Ik wil mijn aanmelding annuleren', geef je verder je aanvullende informatie door en verstuur je het naar de aanbieder.

Je kunt ook bij de menu-optie Service kiezen voor Contact. Door middel van dit contactformulier kun je je verzoek tot annulering indienen. Dit gebeurt dan via Eduvents. Wij zullen met de aanbieder aan de slag gaan en vervolgens krijg je binnen 2 werkdagen van ons en / of de aanbieder bericht of je verzoek kan worden ingewilligd.

Mocht het antwoord van de aanbieder langer dan 2 werkdagen duren en/of je hebt het idee dat de aanbieder zich niet aan de voorwaarden houdt, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen in dit geval samen met jou actie ondernemen.

De mogelijkheid voor annuleren kan per aanbieder en eduvent verschillen. Check daarom op voorhand de annuleringsvoorwaarden die voor jouw eduvent gelden. Hou er dus rekening mee dat de Voorwaarden & Condities van Eduvents en de Voorwaarden van de aanbieder bepalend zijn voor de (on)mogelijkheden tot annulering en eventueel bijkomende annuleringskosten. De Voorwaarden & Condities van Eduvents vind je hier. De eventuele aanvullende voorwaarden, condities en/of bepalingen van de aanbieder zijn aangegeven bij het betreffende eduvent in de tab 'Data & Prijzen'. Deze maken als zodanig onderdeel uit van de Voorwaarden & Condities, waarmee je akkoord bent gegaan ten tijde van de aanmelding / inschrijving.

Hanteren jullie ook een bedenktijd van 14 dagen?

Eduvents en onze aanbieders respecteren een bedenktijd van 14 dagen. Dat wil zeggen dat je het recht heb de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen na je aanmelding / inschrijving. Deze bedenktijd gaat in op de dag van het aangaan van de overeenkomst. Ingeval er sprake is van uitsluiting van het herroepingsrecht dan staat dit expliciet bij het betreffende eduvent vermeld.

Ik wil mij met meerdere personen tegelijkertijd inschrijven, hoe kan ik dat doen?

Dit kun je 'gewoon' doen door:

  • Je per persoon aan te melden / in te schrijven voor het eduvent;
  • Je aan te melden / in te schrijven voor het eduvent en gelijk het gewenste aantal plaatsen door te geven (indien dit mogelijk is);
  • Door een MAATWERK OFFERTE aan te vragen via de knop bij het betreffende eduvent voor de groep en daarbij het (gewenste) aantal deelnemers door te geven. Mocht het van belang zijn bij de groepsboeking dat alle namen op voorhand bekend zijn vul deze dan alvast in in het veld 'Voor wie'.

De aanbieder zal sowieso contact met je opnemen indien er onduidelijkheden zijn.

OVER BETALINGEN EN PRIJZEN

Hoe kan ik veilig betalen?

Eduvents biedt samen met haar aanbieders op dit moment alleen nog de mogelijkheid aan om per factuur en/of incasso te betalen. Wij verwachten binnen afzienbare termijn ook andere betaalmethodes aan te kunnen bieden waaronder Paypal en Ideal.

Wanneer je wat bij ons bestelt, wil je geen pottenkijkers. Geen ongenode gasten die meekijken wat je bestelt. Of erger nog: die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Gelijk heb je. Dat zouden wij ook niet willen. Daarom doen we er alles aan, zodat jouw privé-gegevens ook echt privé blijven. In onze Eduvents Privacy Statement kun je hierover meer lezen.

Zijn de prijzen nu inclusief of exclusief BTW?

Al de gepubliceerde prijzen op de website zijn zogenaamde 'vanaf-prijzen' en altijd inclusief BTW, tenzij expliciet anders vermeld door de betreffende aanbieder(s). Mocht dit afwijken dan kun je altijd vinden / nakijken bij het betreffende eduvent in de tab 'Data & Prijzen'.

CONTACT MET ONS OPNEMEN

Op welke manier kan ik contact met jullie opnemen?

Mocht je nog vragen hebben bel ons dan gerust even tijdens kantooruren op nummer 0182-308183 of mail je vraag nu gelijk even door via ons contactformulier of naar het emailadres service@eduvents.nl. De antwoorden op de meest gestelde vragen vind je op onze vragen & antwoorden pagina.

De kantooruren / openingstijden van Eduvents zijn, met uitzondering van de feestdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.

Wanneer kan ik jullie bereiken?

De kantooruren / openingstijden van Eduvents zijn, met uitzondering van de feestdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.

Hoe kan ik mijn suggesties aan jullie doorgeven?

Jouw suggestie(s) stellen we zeer op prijs. Deze doorgeven kan op verschillende manieren. Is het een suggestie voor de aanbieder gebruik dan het emailadres van de email-bevestiging voor uw aanmelding / inschrijving. Ook is het mogelijk om naar de detailpagina van je eduvent te gaan en daar te klikken op de button 'STEL EEN VRAAG' (staat onder het plaatje). Bij het formulier kies je als onderwerp 'Ik wil graag een suggestie geven', geef verder je aanvullende informatie door en verstuur het naar de aanbieder.

Je kunt ook bij de menu-optie Service kiezen voor Contact. Door middel van dit contactformulier kun je ook simpel je suggestie doorgeven. Of bel gerust even tijdens kantooruren naar 0182-308183 of mail je suggestie naar het emailadres service@eduvents.nl.

OVER KLACHTEN

Ik heb een klacht, wat moet ik nu doen?

Heel vervelend en jammer dat je een klacht hebt. Deze doorgeven kan op verschillende manieren. Is het een klacht voor de aanbieder gebruik dan het emailadres van de email-bevestiging voor uw aanmelding / inschrijving. Ook is het mogelijk om naar de detailpagina van je eduvent te gaan en daar te klikken op de button 'STEL EEN VRAAG' (staat onder het plaatje). Bij het formulier kies je als onderwerp 'Ik heb helaas een klacht', geef verder je aanvullende informatie door en verstuur het naar de aanbieder.

Je kunt ook bij de menu-optie Service kiezen voor Contact. Door middel van dit contactformulier kun je ook simpel je klacht doorgeven. Of bel gerust even tijdens kantooruren naar 0182-308183 of mail je klacht naar het emailadres service@eduvents.nl.

Je kunt binnen 5 werkdagen onze reactie danwel de reactie van de aanbieder verwachten. Ben je niet tevreden over het antwoord en / of de geboden oplossing, laat het ons direct weten en wellicht weten we het met z'n allen samen alsnog op te lossen. Mocht dit niet lukken dan kunnen we in overleg de klacht neerleggen bij de geschillen commissie van Webshop Keurmerk

OVER OFFERTES

Wat is een maatwerk offerte?

Je hebt een leuk eduvent gevonden, maar je zou graag nog een paar dingetjes willen veranderen. Het een beetje op maat maken dus. Klik dan op de knop 'MAATWERK OFFERTE' bij het betreffende eduvent (onder het plaatje) om je specifieke wensen voor dit eduvent door te geven. Binnen 2 werkdagen krijg je een reactie van de aanbieder over de mogelijkheden of gelijk een aan je wensen aangepaste aanbieding.

Kan ik een aparte (maatwerk) offerte aanvragen?

Natuurlijk kan dat en er zijn eigenlijk 2 situaties waarbij we je kunnen helpen:

  1. Je hebt een leuk eduvent gevonden, maar je zou graag nog een paar dingetjes willen veranderen. Het een beetje op maat maken dus. Klik dan op de knop 'MAATWERK OFFERTE' bij het betreffende eduvent (onder het plaatje) om je specifieke wensen voor dit eduvent door te geven. Binnen 2 werkdagen krijg je een reactie van de aanbieder over de mogelijkheden of gelijk een aan je wensen aangepaste aanbieding, of
  2. Je hebt geen geschikt eduvent gevonden en je bent op zoek naar een speciale en passende aanbieding. Dan kan je natuurlijk ook bij ons terecht. Een offerte aanvragen is bij ons heel eenvoudig. Bij de menu-optie Service kun je kiezen voor Offerte Aanvragen en je wensen via een praktisch en overzichtelijk formulier naar ons toesturen. Binnen uiterlijk 3 werkdagen mag je van ons een reactie ontvangen met één of meerdere offertes.

OVER ONZE AANBIEDERS

Met welke aanbieders werkt Eduvents samen?

Eduvents werkt niet alleen samen met de bekende landelijke spelers voor zelfstudies en E-learning, maar juist ook met enthousiaste, betrouwbare, professionele en deskundige aanbieders uit de regio. De aanbieders bij Eduvents moeten voldoen aan een aantal spelregels die je hier kunt lezen voordat ze hun eduvents mogen publiceren op onze websites. Voor jou betekent dat je te maken krijgt met aanbieders waarop je kunt rekenen.

Aanbieders die het niet eens zijn met deze spelregels of zich daar niet aan wensen te houden in de praktijk zullen door het team van Eduvents niet worden geaccepteerd op de websites of, indien nodig, worden geschorst totdat aan de gewenste kwaliteit kan worden voldaan. We scheiden dus zogezegd het kaf van het koren, in jouw belang, het belang van de aanbieders op Eduvents en ons belang.

Eduvents wil op deze manier een bijdrage leveren aan de professionalisering van de aanbieders markt en in het belang van jou als consument de kwaliteit van de informatie en uitvoering structureel verbeteren.

Ik wil meer informatie over een aanbieder, hoe krijg ik deze informatie?

Iedere aanbieder heeft op Eduvents een uitgebreide profielpagina, die je kunt vinden onder het menu Aanbieders. Als je klikt op het logo van de desbetreffende aanbieder kom je op deze profielpagina. Daarnaast kun je op iedere detailpagina van een eduvent klikken op de naam van de aanbieder om het profiel te bekijken.

Mocht je nog vragen hebben bel ons dan gerust even tijdens kantooruren op nummer 0182-308183 of mail je vraag nu gelijk even door via ons contactformulier of naar het emailadres service@eduvents.nl. De antwoorden op de meest gestelde vragen vind je op onze vragen & antwoorden pagina.

De kantooruren / openingstijden van Eduvents zijn, met uitzondering van de feestdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.

Waar kan ik de Voorwaarden en Bepalingen van de aanbieder vinden?

De op het eduvent van toepassing zijnde Voorwaarden en Bepalingen van de aanbieder zijn te vinden bij de details van het betreffende eduvent onder de tab 'Data & Prijzen'. De Voorwaarden en Bepalingen van Eduvents vind je hier.

Op welke manier kan ik mijn review en beoordeling voor een eduvent of een aanbieder geven?

Wij waarderen het enorm dat je je ervaringen wilt delen. Een beoordeling kun je geven door naar het eduvent te gaan en vervolgens naar de tab Ervaringen. Hier kun je je review / beoordeling geven door middel van het aantal sterretjes (een rating) en een korte tekst te schrijven (minimaal 100 tekens) over je ervaringen. Met het geven van jouw review / beoordeling en het delen van je ervaringen help je anderen met het bepalen van hun keuze.

Het team van Eduvents zal ten alle tijde je mening respecteren. Wat wij niet kunnen en zullen accepteren is grof en ongewenst taalgebruik, daar wij jou en andere klanten niet willen confronteren met dit soort zaken. In dit soort gevallen is het het team van Eduvents dat zonder ruggespraak zal overgaan tot verwijdering van de desbetreffende reactie. Laten we het dus met z'n allen netjes houden, dan hebben we er samen het meeste aan.

Wat gebeurt er als een aanbieder zich niet aan de Eduvents afspraken houdt?

Mocht deze situatie zich onverhoopt voordoen en wij hierover kennis hebben dan zal Eduvents de aanbieder onmiddellijk verzoeken actie te ondernemen en voor passende maatregelen zorg te dragen waardoor de afspraken alsnog worden nageleefd.

Als de aanbieder ons verzoek niet kan of wil opvolgen dan zullen we in overleg treden met de aanbieder. Mocht dit overleg niet tot de gewenste / afgesproken resultaten leiden dan zal de samenwerking met de betreffende aanbieder worden beëindigd, In voorkomende gevallen zal de aanbieder aansprakelijk worden gesteld voor de eventuele aantoonbare materiële en immateriële schade.

OVER ONS WEBSHOP KEURMERK

Waar staat het Webshop keurmerk voor?

De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten webwinkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetverkopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten. Meer informatie over de Keurmerk-code kun je vinden op de website van de Stichting Webshop Keurmerk.

Wie voeren het Webshop Keurmerk?

Het keurmerk wordt gevoerd door websites die aangesloten zijn bij Stichting Webshop Keurmerk. Op de website van deze winkels vindt u het logo van het Webshop Keurmerk.

Van wie is het Webshop Keurmerk?

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 een onafhankelijke branche-organisatie van winkels die producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. De aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting.

De Stichting kent een geschillencommissie en klachtenprocedure. Na onderzoek van de klacht kan een aangesloten winkel worden geschorst of verwijderd.


Mocht je nog vragen hebben bel ons dan gerust even tijdens kantooruren op nummer 0182-308183 of mail je vraag nu gelijk even door via ons contactformulier of naar het emailadres service@eduvents.nl. De antwoorden op de meest gestelde vragen vind je op onze vragen & antwoorden pagina.
Rubrieken
Provincie
Plaats(en)
Soort Eduvent
Prijsrange
Aanvullend
Reset

Zoeken in FAQ

Vragen? 0182 - 308183

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg als eerste onze exclusieve aanbiedingen direct in je mailbox!

Of volg ons op Facebook!

Menu Aanbieder

Vergelijk Eduvents


Je hebt (nog) geen eduvents om te vergelijken.